Selasa, 28 Julai 2009

Pelancaran Program 'Sekampit Beras,Sekilo Gula' Sempena Ramadan 1430

Malam tadi bersempena dengan program usrah bulanan Dppkl telah diadakan majlis pelancaran program kebajikan 'Sekampit Beras,Sekilo Gula' sempena menghadapi bulan Ramadan Al-Mubarak 1430.

Majlis telah disempurnakan oleh Af. Us. Muhammad Ghani selaku naqib usrah merangkap Timbalan Ydp Pas kawasan Lumut.

Dalam acara simbolik yang diadakan Us. Muhammad telah diberi penghormatan untuk menyerahkan beras sekampit dan gula sekilo kepada Sdr. Ahmad Bakee selaku Ketua Lajnah Kebajikan Dppkl.

Maka dengan ini pihak Lajnah Kebajikan Dppkl ingin menyeru dan amat mengalu-alukan masyarakat budiman sekelian untuk menghulurkan sebarang bantuan sekadar yang termampu bagi membolehkan kita menolong saudara-saudara kita yang kurang bernasib baik khususnya bagi menghadapi bulan puasa yang semakin hampir.

Sumbangan bolehlah dihulurkan terus kepada Sdr. Ahmad Bakee (017-5898881),Sdr. Hj. Meor Fawi (012-5061416) dan Sdr. Nizamudin Majidi (019-5714315) atau boleh membuat sumbangan terus ke akaun Dppkl :

BIMB - 8059010000723
(atas nama Dewan Pemuda Pas Kawasan Lumut)

InsyaAllah sumbangan dari tuan-tuan dan puan-puan sekalian akan disalurkan setulus-tulusnya kepada golongan yang memerlukan (dhuafa' dan masakin) yang telah dikenal pasti di sekitar kawasan Lumut.

Dengan ini pihak Dppkl ingin merakam setinggi-tinggi ucapan terima kasih atas sebarang sumbangan yang dihulurkan oleh tuan-tuan sekalian.Moga Allah melipat gandakan rezki kepada para budiman sekelian.






-Nur12-

Tiada ulasan: