Isnin, 2 November 2009

Brainstorming Pas Kawasan lumut

Bertempat di pecah batu Trong telah berlangsung Brainstorming ataupun percambahan minda bermula 31 hb okt sehingga 1 nov 2009,program tersebut telah menghimpunkan peserta-peserta dari MTD dan juga UPU-UPU Pas kawasan Lumut,program bermula jam 6 ptg dengan pendaftaran peserta dan juga pembahagian chalet,selepas solat magrib jamuan makan malam telah disediakan.

Dewan pemuda diwakili oleh S/U dan juga Musaab.Perasmian telah dilakukan oleh Pengarah JPN Pas Negeri iaitu Hj.Amuni Awi.Pada malam tersebut peserta dipecahkan secara berkumpulan untuk melakukan tugasan yang akan diberikan.

Selesai acara pada malam acara makan durian diadakan.Qiyamulai telah diadakan pada pukul 4.30 pagi dan selepas solat subuh,tazkirah telah disampaikan oleh Tuan Hj Noh selaku YDP kaw Lumut.

Aktiviti senaman pagi telah diadakan iaitu acara panjat bukit,suasana pagi yang sejuk begitu mendamaikan,biarpun ramai dikalangan peserta otai2 belaka tetapi mereka juga tidak ketinggalan mengambil bahagian,cuma ada yang langsung tidak membawa pakaian sukan,jadual aktiviti tidak diedarkan awal bagi membolehkan peserta membuat persiapan.Setelah bersarapan aktiviti brainstorming telah disambung.

Program tersebut tamat pada pukul 12 tghr,menu makan tghr ialah gulai kambing yang telah disedekahkan oleh seorang sahabat,selepas makan acara berendam pun bermula,angin sungai begitu dingin tapi deras,agak merbahaya kepada kanak2.Selepas solat zuhur peserta berangkat pulang.Tahniah kepada ajk -ajk yang telah bertungkus lumus menjayakan program tersebut,gambar akan menyusul.

-su dppkl-

Tiada ulasan: