Selasa, 19 Januari 2010

Alfatihah buat sahabat seperjuangan

*Allahyarham saudara Ramli Alang (dua dari kiri ),gambar ini dirakam ketika beliau sama-sama menyertai rombongan pemuda PR Lumut membuat laporan polis terhadap salah laku UBN yang menjadikan dewan orang ramai sebagai bilik gerakan mereka ketika kempen PRU ke-12 yang lalu.

Lebih kurang jam 3 petang kelmarin saya menerima berita sedih dari Tn Hj Hasbullah (Ajk Pas cawangan Kg. Sg Wangi) yang memaklumkan berita kamatian Saudara Ramli Alang (Ajk PKR Kg Sg Wangi) pada jam 1 petang kelmarin.

Allahyarham merupakan antara penggerak aktif Pakatan Rakyat di Kg Sg Wangi.Beliau juga merupakan bendahari surau Al-Ekhsan Taman Sri Wangi.Allahyarham meninggalkan seorang balu dan tiga orang anak.Jenazahnya telah selamat dikebumikan di tanah perkuburan Islam Kg Sg Wangi pada jam 6 petang kelmarin

Dengan ini seluruh warga Dppkl merakamkan ucapan ta'ziah buat ahli keluarga Allahyarham dan berharap semoga mereka bersabar menerima ketetapan ini.Semoga ruhnya dicucuri rahmat Illahi dan ditempatkan bersama para salihin.Amin.


-Nur12-

Tiada ulasan: