Rabu, 29 April 2009

Majlis Diskusi Ajk Dppkl bersama Ustaz Azman Syafawi (Naib Ketua DPPP)

Pada 27 April 2009,bertempat di surau Taman Samudera,Seri Manjung telah diadakan satu program diskusi melibatkan Ajk Dppkl bersama Ustaz Azman Syafawi,Naib Ketua DPPP.Program ini diadakan sempena dengan kehadiran Ustaz Azman Syafawi yang memenuhi jemputan kuliah magrib di surau tersebut.Program diadakan sejurus selepas solat Isya'.
Banyak perkara telah dibangkitkan semasa diskusi tersebut yang berkisar persoalan politik semasa khususnya yang melibatkan isu kepemudaan.
Beberapa anggota pemuda Lumut juga tidak melepaskan peluang untuk mendapatkan penjelasan tentang beberapa isu hangat yang dibincangkan sekarang ini seperti isu 'kerajaan perpaduan',isu politik Perak dan juga kemelut di Terengganu.
Diakhir pertemuan yang turut dihadiri beberapa ahli Pas cawangan Taman Samudera, Ustaz Azman Syafawi telah mmengingatkan para pemuda khususnya agar meningkatkan elemen tarbiyah dan kefahaman tentang ilmu perjuangan dalam parti khususnya bagi menghadapi suasana politik baru yang sedang menular di kalangan anggota masyarakat di bumi bertuah ini.








-Nur12-

Tiada ulasan: