Isnin, 10 Ogos 2009

Blogers Lumut Bersama Pimpinan Pas Kawasan










1. Program ini telah mencatat 'sejarahnya' tersendiri.Para blogers Lumut yang sebelum ini bersua di 'rangkaian udara',maka semalam mereka dipertemukan di Restoran Hasnah Tomyam,Sri Manjung.Pertemuan dari mata ke mata membawa kepada hati ke hati.

2. Program ini sebenarnya khusus untuk mempertemukan para blogers dengan pimpinan Pas Kawasan Lumut.Antara pimpinan yang hadir YDP,Timb. Ydp,Ketua Penerangan,Pen. Su,Ajk Penerangan dan beberapa jemputan khas.

3. Antara blogers yang hadir iaitu yang tidak asing lagi seperti ManjongMari,Otai Manjung&TheGang,PemudaLumut,ManjungCorner,Infosendiri,PejuangMuda,ManirMadah,PusatKhidmatDunPasirPanjang,Taalim dan Nur12.Terima kasih buat mereka semua.

4. Blogers yang tidak hadir tetapi turut menyatakan sokongan ialah Hablumminannas,Manjung Center,TamanMelati dan Putra Aro.Terima kasih jua buat mereka.

5. YDP Pas Kawasan diberi penghormatan untuk menyampaikan sepatah dua ucapan.Ydp menegaskan Organisasi Pas Kawasan bukannya bertujuan untuk mengongkong para blogers dalam tulisan atau siaran mereka,tetapi menasihatkan mereka supaya bertanggungjawab dan menjaga kredibiliti masing-masing.Pastikan jangan tersilap langkah.

6. Di akhir pertemuan diteruskan dengan dialog antara para hadirin.Dialog rancak juga.Boleh dikata kebanyakan yang hadir mengambil bahagian.

7. Terima kasih kepada Lajnah Penerangan Pas Kawasan Lumutyang diketuai Sdr. Zakaria Yasin (Pakya) di atas inisiatif untuk menghimpun dan menggabungkan blogers yang beroperasi di Lumut.

8. Terima kasih jua buat Restoran Hasnah Tomyam.Walaupun ringkas tetapi tomyam memang sedap.

9. Manjung is Live !!


-Nur12-

2 ulasan:

~♥ UmmiAnni ♥~ berkata...

salam..

dalam ramai2 yang ummi kenal manjung mai dan kintan..yang lain mintak maaf tak kenai..harap satu hari sabtu nanti bloggers manjung boleh turut serta di program santai bloggers di gopeng..

Lukluk Baidoa berkata...

salam elaik...
uish...bestnye makan.
jadi bloggers utk pas pun dapat makan best2 ea? nk jadi blogger utk pas gak la gini =P

ke...kene bayar ni? klu kene byr,xmau la mkn...erm...

kat gambar tu nmpaknye mcm ade blogger yang xckup umur..eksploitasi golongan muda??