Khamis, 20 Ogos 2009

Info Dppkl: Ust Bad pangku tugas Ketua Dppkl

Berikutan perpindahan tempat kerja secara mengejut Ketua Dppkl,Sdr. Nizamuddin Majidi,maka tugasnya sekarang dipangku oleh Timbalan Ketua Dppkl,Ust Badrul Hisyam Baharudin (gambar).

Sdr. Nizamuddin yang sebelum ini bertugas di Seri Manjung kini telah ditukarkan ke Alor Star,Kedah pada awal bulan ini.

Sebelum ini pun telah berlaku perkara sedekian apabila mantan ketua Dppkl Ust Roslan Mat Isa tidak sempat untuk menamatkan sesi pentadbiran Dppkl apabila terpaksa berpindah kerana pertukaran tempat kerja.Tugasnya pada waktu itu dipangku oleh Sdr. Nizamuddin.

Kini perkara sama berulang.Memang kerusi ketua Dppkl 'berhantu'.

Apa pun tanggungjawab kini terpaksa dipikul oleh Ust Badrul Hisyam.Beliau merupakan Mudir sekolah Menengah At-Taalim dan merupakan anak jati Seri Manjung.Beliau sememangnya tidak asing lagi dikalangan pemuda di Lumut memandangkan beliau sebelum ini adalah merupakan ajk Dppkl sejak beberapa penggal yang lalu.

Tugas pertama beliau sebaik sahaja memangku tugas ini ialah mengetuai jentera Dppkl ke Permatang Pasir pada 20-24 Ogos nanti.

Maka dengan ini saya mewakili seluruh ajk Dppkl akan terus memberi sokongan kepada Ust Badrul Hisyam dalam mengemudi bahtera Dppkl tercinta ini.Pandulah dengan cermat,agar selamat.

"PERKASA KEMENANGAN,PERKUKUH JEMAAH"


-Mohd Za'eem b. Zaid@Nur12-
Ketua Penerangan&Dakwah Dppkl

Tiada ulasan: