Jumaat, 15 Mei 2009

60,000 anggota jentera penerangan UMNO tak faham tugas - Ahmad Maslan

KUALA TERENGGANU 15 Mei — Lebih 60,000 anggota jentera penerangan Umno di seluruh negara gagal menjalankan tugas kerana tidak memahami tanggungjawab yang diamanahkan kepada mereka, kata Ketua Penerangan Umno Ahmad Maslan.
Beliau berkata ramai yang tidak tahu apa yang hendak dilakukan kerana tidak dimaklumkan tentang tugas sebenar mereka sebagai anggota jentera penerangan parti.
Katanya terdapat 20,000 anggota jentera penerangan di peringkat cawangan parti, tidak termasuk 18,000 Ketua Penerangan Wanita, 15,000 Ketua Penerangan Pemuda dan 7,000 Ketua Penerangan Puteri di peringkat itu.
“Jumlah mereka ramai tetapi ramai yang tidak tahu tugas dan tidak tahu apa yang hendak dibuat,” katanya kepada pemberita pada perjumpaan dengan jawatankuasa penerangan Umno Terenggani di sini hari ini yang turut dihadiri Menteri Besar Terengganu Datuk Ahmad Said.
-Bernama-

Komen Nur12: Patut la jenis Umno ni mangkuk hayun belaka.

Tapi Nur12 ada pendapat sendiri.Mereka bukan tak faham tugas tapi mereka boikot tugas.Mereka bermatian buat kerja,yang dapat hasilnya orang atasan.Mungkin juga pimpinan peringkat bawah ni tak mahu menipu sebagaimana pimpinan atasan menipu.

'Siakap senohong,gelama ikan duri,cakap bohong lama-lama jadi .......'

Tiada ulasan: